Меню сайту

Наше опитування
Чи задоволені Ви якістю освіти, що надає наш дитячий садок?

Всього відповідей: 43

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


Неділя, 17.12.2017, 23:40
Головна » 2009 » Липень » 2 » Виступ завідувача І.І.Дороган на колегії з освіти м. Каховки
20:04
Виступ завідувача І.І.Дороган на колегії з освіти м. Каховки

Сьогодні ми ради вас вітати в дошкільному закладі №8 «Іскорка»!

          З січня 2009 р в дитячому садку функціонувало 9 вікових груп, виховувалося 210 дітей з 2 до 6 років. 

2 групи – І молодшого дошкільного віку

2 – ІІ молодші

2 – середні

3 – старші

          Педагогічними кадрами дошкільний заклад укомплектовано стовідсотково.

           Всього в ДНЗ працюють 25 педагогів.

Вищу освіту мають 12 педагогів (48 %), середню спеціальну – 13 (52%),   двоє педагогів навчаються  у вищому навчальному закладі.

          Стаж роботи

до 5 років – 2

5-10 – 3

10-15 – 3

більше 15 – 14 педагогів.

       Хочу додати, що високий рівень освітньо-виховної роботи в закладі допомагають підтримувати помічники вихователів – з 9 працюючих у 4 є педагогічна освіта, а у 1 – навіть вища педагогічна.

           Освітньо-виховна робота здійснюється  за Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, програмами «Зернятко» та «Дитина у дошкільні роки» та Базовою програмою «Я у Світі»

          Вся робота у 2008-2009 рр проводилася згідно річного плану роботи та основних пріоритетних напрямків:

1.     Спрямованість методичної роботи на підвищення фахового рівня педагогів у зв’язку з виходом Базової програми «Я у Світі» шляхом здійснення випереджального навчання вихователів.

2.     Розширення комфортних умов перебування дошкільників у закладі, забезпечення оптимального розвитку кожної дитини при збереженні й підвищенні резервів її здоров’я.

3.     Сприяння активізації психічних процесів дитини, підвищенню її життєвого тонусу, задоволенню особистих інтересів, соціальних потреб через вдосконалення організації ігрової діяльності в ДНЗ

 Тема нашого виступу « Організація ігрового простору в сучасному ДНЗ та його вплив на всебічний розвиток дошкільника»

       В  коментарі до Базового  компоненту дошкільної освіти в Україні зазначено, що середовище  - це оточення, сукупність природних, предметних та соціальних умов, в яких малюк зростає, опановує науку життя, стає  компетентною особистістю з притаманними їй індивідуальними особливостями. Тобто це простір, де живе, перебуває,  діє, налагоджує стосунки, радіє і засмучується дитина.

      Олена Кононко, автор Базового компоненту та програми «Я у Світі»,   застерігає від звуження, спрощення  поняття «середовище». Багато педагогів сприймають його як синонім слів «предмети, речі, іграшки», тим самим неправомірно перебільшується роль «предметно-ігрового середовища», яке є частиною розвивального середовища.

Як відомо, незаповнене і безбарвне розвивально-просторове  середовище справляє на дітей негативний вплив, гальмує розвиток особистості. Перенасичене предметне середовище так само погано впливає на психіку малят. І тільки періодично поновлюване, варіативне, оптимально організоване ігрове середовище має розвивальний вплив, спонукає дитину до активної пізнавальної діяльності, позитивно впливає на її емоційну сферу, мобілізує процеси мислення.

Щоб оптимізувати роботу в даному напрямку, нами було створено систему управлінського  моніторингу  забезпечення розвивального простору в ДНЗ №8

До нього увійшло 5 модулів

1 модуль – методичне забезпечення

Докладніше про це розповість вихователь-методист Лук’янова С.В., проте я хочу зазначити, що головним нашим надбанням було створення структури організації розвивального простору в ДНЗ

2 модуль – кадрове забезпечення

1. Узагальнення відомостей про кадровий склад закладу, проходження курсової перепідготовки та  атестації

2. Розподіл функціональних обов’язків співробітників

3. Робота з молодими спеціалістами

3 модуль – соціально-психологічне забезпечення

1. Моніторинг стану психологічного комфорту дітей

1. Збір відомостей про стан емоційного комфорту в колективі

2. Вивчено запроси  батьків по організації розвивального простору ДНЗ

               Більш детально розповість пр. психолог Коваленко В.В.

4 модуль – медико-соціальне забезпечення

1. Аналіз забезпечення щодо відповідності санітарно-гігієнічним та протипожежним вимогам

5 модуль – матеріально-технічне забезпечення

1. Залучення  спонсорських коштів для поновлення та доповнення середовища

2. Звіт про стан будівлі.

3. Відомості про стан режиму функціонування (водопостачання, опалення, освітлення тощо)

4. Відомості щодо стану аудіо та відеоапаратури, комп’ютерної техніки

4. Проведення  косметичних ремонтів  групових кімнат, інших приміщень дитячого садка

5. Закінчення  створення відеотеки, доповнення її  інформаційно-комп’ютерними матеріалами (відеофільми, аудіозаписи, слайди, комп’ютерні презентації та програми)

          Мною проводиться аналіз стану розвивального простору, в тому числі ігрового,  в усіх приміщеннях ДНЗ та  визначаються:

·        Зміст

·        Цільове призначення

·        Як відображається на розвиткові дитини

·        Форми і методи роботи ( як використовується в педагогічному процесі)

·        Проблеми

·        Пропозиції

          На початок навчального  року  ми  проводимо самоаналіз та заповнюємо оцінний лист, де зазначаємо стан розвивального середовища: матеріально-технічне, медико-соціальні умови, забезпечення функціонального та емоціного комфорту дітей, забезпечення  їх повноцінного розвитку

         Результатами цієї роботи стали:

·        Якісно новий  рівень розвивального простору в групах

·        Оформлення  ігрової  кімнати

·        Триває робота над кімнатою “Світ транспорту”

 

Маємо ми  і проблеми,як і всі педагоги України,  а саме:

- нечітко прописані цілі, вимоги щодо створення середовища

- недостатність коштів для придбання оснащення, а зараз навіть при наявності коштів- відсутність потрібних нам посібників

- майже повна відсутність літератури по методиці організації контроля,  аналізу та моніторингу стану розвивального простору.

                          Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку . Хочу виділити декілька напрямків, над якими вже розпочалася робота.

 

По-перше,  це зміна статусу закладу на дошкільний навчальний заклад-центр розвитку дитини ( Закон України “Про дошкільну освіту” (розділ ІІ, ст.12)

Ми маємо необхідну матеріальну базу, висококваліфікованих спеціалістів (до речі, головна умова при організації Центра розвитку дитини – 50% педагогів з вищою педагогічною освітою, яка у нас витримується). Зараз триває опитування батьків та жителів нашого мікрорайону щодо їх зацікавлення послугами, які ми можемо надавати.

 

По-друге, реконструкція басейну. Басейн в дитячому садку – це дуже важливий крок у створенні сучасного ігрового простору, який впливає на  всебічний розвиток дитини.

 

По-третє, після перемоги на міському конкурсі «Імідж ДНЗ» колектив   не збавляє темпів щодо створення позитивного іміджу нашого дошкільного закладу і тому в  квітні  у  нас з’явився власний сайт. Розробили ми його самостійно, інформація постійно поновлюється і  розрахована, в першу чергу,  на батьків наших вихованців, а також на колег зі всієї України. Цікаві статті, фотогалерея, форум – все це сприяє відкритості ДНЗ, залучення батьків до життя їх дітей в закладі

 

Наступний напрямок - створення і розвиток матеріально-технічної бази, що відповідає сучасному рівню розвитку інформаційних технологій

-         Створення компютерного класу

-         Придбання мультимедійних засобів

 

Творчою групою педагогів закладу було створено Програму  МАРКЕТИНГ- МІКС ДНЗ №8 “ІСКОРКА”, до неї увійшли такі напрямки:

·        Планування  і виконання комплексу заходів (надання послуг дітям та їх батькам)

·        Реклама, формування і активізація попиту  на послуги, які пропонує наш дошкільний заклад. Робота з засобами масової інформації. Фірмова реклама

·        Стимулювання  інноваційних розробок, програм і технологій.

·        Участь в міських заходах з метою презентації роботи дитячого садка

·        Індивідуальні і колективні взаємовідношення з батьками

 І найважливіше –  ми маємо дуже міцну матеріально-технічну базу, наш заклад користується попитом серед батьків,   колектив може і хоче працювати, тому ми ставим перед собою досить важкі завдання, щоб створити всі необхідні умови для повноцінного розвитку дошкільнят.

Переглядів: 4051 | Додав: olvida | Рейтинг: 4.3/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Календар
«  Липень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2017