Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Устраивает ли Вас новый режим работы нашего детского сада?

Всього відповідей: 42

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


Четвер, 13.12.2018, 21:01
Головна » Файли » Психологічна сторінка

Психологічна характеристика розвитку дитини 3-4 років
01.05.2009, 14:32

 

психологічна характеристика

розвитку дитини 3-4 років

Розвиток самосвідомості і виділення образу „Я” стимулюють розвиток особистості й індивідуальності. Малюк починає чітко усвідомлювати, хто він і який він. Внутрішній стан дитини наповнюється суперечностями: вона прагне самостійності і в той же час не може впоратися із завданням без допомоги дорослого, дитина любить рідних, вони для неї дуже значущі, але вона сердиться на них через обмеження її свободи.

До оточуючих у дитини формується власна внутрішня позиція, яка характеризується усвідомленням своєї поведінки та інтересом до світу дорослих.

Агресивність і невтомність малюків у цьому віці виявляється в постійній готовності до діяльності. Дитина вже вміє пишатися своїми успіхами й критично оцінювати результати своєї праці.

На базі наочно-дійового мислення до 4 років у дитини має сформуватися наочно-образне мислення. Іншими словами, відбувається поступове перенесення дій дитини з конкретного предмету на всі інші.

Як і в ранньому віці, в 3-4 роки у дитини переважає відтворююча уява, тобто дитина здатна лише  відтворювати образи, запозичені з казок і розповідей дорослих.

Пам’ять дошкільника 3-4 років мимовільна, характеризується образністю. Його діяльності більш притаманне пізнавання, ніж запам’ятовування.  Добре запам’ятовується тільки те, що було безпосередньо пов’язано з його діяльністю, було цікавим і емоційно забарвленим.

 Дитина не здатна тривалий час утримувати свою увагу на якомусь одному предметі, вона швидко переключається з однієї діяльності на іншу.

В емоційній сфері характерні різки перепади настрою. Емоційний стан дитини  залежить від фізичного комфорту.  На настрій починають впливати стосунки з дорослими і однолітками.  Проте емоційно здоровому дошкільнику властивий оптимізм.

У 3-4 роки діти починають засвоювати правила взаємостосунків в групі однолітків.

Категорія: Психологічна сторінка | Додав: olvida
Переглядів: 7195 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 2.9/13
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018