Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Чи задоволені Ви якістю освіти, що надає наш дитячий садок?

Всього відповідей: 43

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


Неділя, 21.01.2018, 08:32
Головна » Файли » Методичні матеріали

Конспект спільного заняття хлопчиків молодшого і старшого віку з елементами спортивних ігор
27.04.2009, 20:01

Конспект спільного заняття хлопчиків молодшого і старшого віку з елементами спортивних ігор

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

Діти входять до зали. Вихователь звертається до них:

- Хлоп’ята, погляньте, як багато у нас сьогодні гостей! Давайте привітаємо їх.

(діти вітаються з гостями)

Вихователь. А тепер ви привітайте один одного (Проводиться гра ”Привітання”. Діти вітаються мізинчиками, носами, долоньками, називаючи один одного на імя)

Вихователь. А зараз, хлоп’ята, готуйтеся,

                         У дорогу далеку лаштуйтеся.

(Діти старшої групи шикуються в колону за зростом, середньої – хто біля кого хоче)

Ходьба (2,5 хв.)

·         звичайним кроком

·         на носках (25 с)

·         на п’ятках (20 с)

·         широким кроком

·         з високим підніманням колін

·         повільний біг (1 хв)

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Вихователь. У нас сьогодні незвичайне заняття. Незвичайне тому, що ми з вами потрапимо в місто, в якому живуть... Ну-мо, спробуйте відгадати:

                                   Хоч буваю часто битий,

                                   Але зовсім не сердитий

                                   Я стрибаю, веселюся!...

                                   Чи вгадаєте, як звуся? (Мяч)

Малята, я пропоную Вам здійснити подорож до казкового міста мячей на машинах. А для цього давайте спочатку проведемо невеликий ремонт наших автомобілів.

Проводиться комплекс ЗРВ „Ремонтуємо мащини”

1.       „Закрутимо гайки”

В.п. – сидячи на лавах, обертання кистями спочатку витягнутих в сторони рук (6-8 р), потім піднятих вгору(6-8 р)

2.        „Відкриваємо всі вікна й двері”

В.п. – сидячи на лаві, руки перед грудьми:

1 – розвести руки в сторони

2 – повернутися у В.п. (6 р)

3.       „Оглянемо автомобіль з усіх боків”

В.п. – сидячи на лаві, руки на поясі:

1 – нахилити тулуб вправо;

2 – повернутися у В.п.;

3 – нахилити тулуб вліво;

4 – повернутися у В.п.

4.       „Заглянемо під машину”

В.п. – сидяки по двоє: один напроти одного, ноги нарізно, тримаючись за руки:

1 – одному нахилитися вперед, іншому – назад;

2 – повернутися у В.п.;

3 – те саме навпаки;

4 – повернутися у В.п. (6 р)

5.       „Накачаємо колеса”

В.п. – стоячи обличчям до лави, на відстані один від одного кроку, руки перед грудьми:

1 – випад правою ногою на лаву, згинаючи ногу в коліні на рахунок 1,2,3 руки імітують процес накачування;

4 – повернутися у В.п.

Те саме з лівої ноги (по 3 р)

6.       „Оглянемо дорогу”

В.п. – стоячи боком до лави:

1 – поставити ногу на лаву;

2 – стати двома ногами, руки вгору;

3 – ногу поставити на підлогу;

4 – стати на підлогу обома ногами (6 р)

7.       Дихальна вправа

Працювали і втомились

Жарко стало. Потрібен вітерець

              Дують на праве плече, потім на ліве плече, потім на живіт (опустивши голову і торкаючись підборіддям грудей)

              А тепер на хмаринки (задирають голову) і ”зупинимо поки що вітерець”.

   Діти стають в колону по одному за бажанням.

у Вихователь. Ну що, сідаємо в машини. Заводимо мотор і поїхали.

Ходьба з імітацією рухів і звуконаслідуванням.

 

ОСНОВНІ РУХИ

 

Ось ми і приїхали. Нас зустрічають вже м’ячі. Вони хочуть, щоб ми їм

показали, як ми вміємо їх кидати і ловити.

ХВИЛИНКА БЕЗПЕКИ. Вихователь нагадує правила поводження з м’ячем.

  1. Кидки м’яча обома руками із-за голови і його ловлення. У парах на відстані 1,5 м у вільному 5-6 хв.

Вихователь. Мій м’яча піднявся вгору, виглянув у віконце і вирішив стати

сонечком, а ваші м’ячі зараз перетворяться на хмаринки.

Діти. Хмаринки по небу ходили,

          Сонечко червоне ловили.

          А ми сонечко наздоженемо.

          А ми червоне упіймаємо

          Один, два, три. Почали.

Діти в парах котять м’ячі, намагаючись наздогнати м’яч педагога (3 хв.)

Вихователь. Хмаринки закрили сонечко. От-от піде дощик.

Проводиться гра з оплесками „Дощик”

Крапля – раз! Крапля – два! (Пальцем об долоньку)

Крап, крап, крап, крап (Оплески з паузами)

Стали каплі накрапать

Крапля, краплю доганять!

Крап-крап, крап-крап, крап-крап. (Оплески без пауз)

Парасольку ми розкриємо

Від дощу себе накриємо (Підняти руки над головою і зєднати пальці –

                                           парасолька)

               (Повторити 2 рази. Другий раз у більш швидкому темпі)

Дощик закінчився.

Вихователь. Тепер давайте повернемо м’ячі додому. Ой, ви чуєте? Хтось плаче? Що це може бути? Здається плач лунає звідти. Тож продовжимо подорож нашу.

(доріжка здоровя або сліди)

Підходять до басейну з тенісними м’ячами. Подивіться, це мабуть ось ці маленькі м’ячики плачуть. Їм сумно. Вони теж хочуть з ними погратися. А хто знає, як ці м’ячики називаються? Так, тенісні. Ними грають в теніс – дуже цікаву гру. А гратися з ними ми будемо ось так. З В.п. (стоячи, ноги нарізно, руки з м’ячем вгорі) діти кидають м’яч і ловлять його внизу двома руками (старші – 10 р, молодші – 6 р).

А тепер ще пограємося. Гра „Попади в ціль”

Вихователь. Ну що! М’ячі ми розвеселили. Давайте повернемо їх „в будиночок” скажемо „до побачення”, а самі рушимо далі.

Ось попереду нас чекає міст (Діти старшої групи виконують упор зігнувшись, а діти 5-го р.ж. пролізають під „місточком”).

Ось нас знову зустрічають м’ячі. Хто скаже, а в що саме люблять грати ці м’ячі? Так, в футбол, справжню чоловічу гру.

Проводиться вправа на закріплення ведення м’яча.

Футбол.

Старші шикуються в колону, діти середньої групи – змійкою, руки на поясі, права нога на м’ячі.

За сигналом старші ведуть м’яч навколо маленьких (2-3 р)

„Поціль у ворота”

Діти шикують в 2 колони. Напроти кожної ворота. Яка команда більше забє голів.

А подивіться, які м’ячі нас зустрічають (звертає увагу на м’ячі з ріжками)

Вони пропонують вам стати силачами.

Діти стають парами (6 р.ж., 5 р.ж.) і по черзі піднімають м’яч з ріжками, як гирю і віджимають його то правою то лівою рукою (3-4 р)

А ще ці м’ячі полюбляють бавитись.

Фізкерівник: Я для вас разом з м’ячиками

                         Приготувала сюрприз

                         Один, два, три –

                         Відвернись і не дивись.

Діти відвертаються, фізкерівник дістає велику парасольку з різнокольоровими стрічками і запрошує всіх покататися на веселій каруселі

Діти середньої групи беруться за стрічки і проводять легкий біг.

Діти старшої групи в цей час пересуваються стрибками на м’ячах навколо каруселі (2-3 р)

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Вправа на відновлення дихання (почергове дихання правою, лівою ніздрею)
  2. Комплекс для рук і пальців „Як живеш?”
  3. Підведення підсумків заняття.

 

Підготувала і провела вихователь середньої групи №1 „Ягідка” Дем’яненко І.С.

 

Категорія: Методичні матеріали | Додав: olvida
Переглядів: 2103 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018