Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Устраивает ли Вас новый режим работы нашего детского сада?

Всього відповідей: 42

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


Вівторок, 11.12.2018, 13:27
Головна » Файли » Методичні матеріали

Спецкурс „Вивчаємо Всесвіт”
17.05.2009, 20:23

 

1.     Чи можна проштрикнути небо?

Мета: дати уявлення про Всесвіт, підвести до поняття Всесвіту як простору, що існує за межами планети Земля; розширити знання дітей про вплив світла на колір неба, кольорову гаму неба, його безкінечність. Формувати матеріалістичний світогляд. Розвивати позитивне емоційно-розумове ставлення до світу, уяву, пам’ять, пізнавальну активність. Виховувати допитливість, цікавість до заняття.

2.     Всесвіт, галактика Чумацький шлях, зірки, планети.

Мета: закріпити знання дітей про Всесвіт, формувати елементарне уявлення дітей про галактики, взаємозв’язок людини з Космосом. Розвивати сприйняття часу та простору, активне мовлення. Виховувати естетичні почуття, почуття захоплення, викликати інтерес до наукових знань з астрономії.

3.     Наша планета Земля.

Мета: формувати уявлення у дітей про Землю як планету, дати дітям елементрні знання про будову Землі (на прикладі розрізаного вареного яйця з шкаралупою, де шкаралупа – земна кора, білок – мантія, жовток – ядро). Розвивати уяву, память, логічне мислення, мовлення. Виховувати допитливість, викликати захоплення незнайомим.

4.     Портрет Землі.

Мета: познайомити дітей з історією появи і використання глобуса, закріпити уявлення про те, що глобус – модель Землі. Розвивати уяву, память. Виховувати пізнавальну активність.

5.     Світ в уявленнях стародавніх.

Мета: познайомити з уявленнями стародавніх про Землю. Розвивати творчу уяву. Виховувати сталий інтерес до пізнання цікавої інформації про Землю.

6.     Сонце – це зірка.

Мета: розширити уявлення дітей про Сонце, дати характеристику Сонцю як зірці, небесному світилу, від якого залежить життя на Землі. Формувати природничий світогляд. Розвивати логічне мислення, спостережливість, уяву. Виховувати бажання дізнаватися про щось нове.

7.     Сонце – джерело життя на Землі.

Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про Сонце, як небесне світило, як джерело життя на Землі. Вчити послідовно і логічно висловлювати думку. Розвивати логічне мислення, спостережливість, бажання пізнавати світ.

8.     Чому буває день і ніч.

Мета: формувати у дітей уявлення про Землю, як планету, пояснити причини зміни дня і ночі, показати залежність зміни частин доби (день, вечір, ніч, ранок) від положення Землі відносно Сонця; активізувати набуті раніше знання за допомогою запитань. Розвивати уяву, мислення, пізнавальну активність. Виховувати допитливість, бажання пізнавати нове.

9.     Рух Землі навколо Сонця. Пори року.

Мета: формувати уявлення про обертання Землі навколо Сонця і навколо своєї осі. Розширити поняття про співвідношення руху Землі навколо Сонця зі зміною пір року (на основі дослідів). Дати елементарне поняття про орбіту планети. Закріпити знання про глобус, про пори року. Розвивати зорову память, мислення, сприйняття простору й часу. Викликати інтерес до наукових знань. Виховувати естетичні почуття.

10.                        Земля – дочка Сонця. Коли і як народилася Земля?

Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про Землю як планету. Дати елементарні уявлення про будову Землі. Розвивати уяву, фантазію, память. Виховувати допитливість.

     11.  Виникнення і розвиток життя на Землі.

Мета: дати знання про поступовість розвитку життя на Землі. Відкрити дітям дивовижний світ природи, яка була на Землі колись. Познайомити з прадавніми мешканцями Землі – динозаврами. Розвивати творче мислення, уяву, фантазію, зорову пам’ять. Виховувати любов до природи.

12. Вода і суша Землі. Знайомство з частинами світу.

Мета: уточнити знання дітей про форми земної поверхні (суша, вода). Ознайомити з фізичною картою світу, з різними частинами світу, їх назвами, місцем на глобусі та карті. Розвивати память, логічне мислення, увагу. Виховувати допитливість, бажання пізнавати навколишній світ.

13. Що за невидимка навколо нас.

Мета: формувати уявлення про те, що повітря складається з різних газів, головний серед них – кисень. Познайомити з елементарними знаннями про умови існування життя на Землі – атмосферою. Розширити знання про значення повітряної оболонки для планети Земля. Виховувати цікавість до процесів, що відбуваються в навколишньому світі, допитливість, спостережливість.

 

14. Скарби голубої планети.

Мета: дати уявлення про природні скарби (корисні копалини) Землі. Ознайомити з характерними особливостями, властивостями, використанням. Розвивати увагу, уяву. Виховувати дбайливе ставлення до земних скарбів.

15. Місяць – супутник Землі.

Мета:  розширити наукові уявлення про супутник Землі – Місяць, дати елементарні знання про рух Місяця, причини зміни форми Місяця, вправляти дітей у визначенні фаз Місяця (молодик, повний Місяць). Дати знання про звязок людини з Місяцем. Розвивати мислення, память, уяву. Виховувати інтерес до вивчення Космосу.

16.  Чому Місяць не падає на Землю.

Мета: формувати елементарні уявлення про силу тяжіння (на основі дослідів). Закріпити знання про розташування планет в Сонячній системі.Розвивати логічне мислення, уяву, пізнавальну активність. Виховувати допитливість.

     17.  Що на Місяці?

Мета: розширити знання дітей про Місяць, про його дослідження людиною. Дати уявлення про особливості поверхні Місяця (кратери, місячні моря, гори). Розвивати уяву, фантазію, пізнавальну активність. Виховувати інтерес до занять з астрономії, до вивчення Космосу.

     18. У царстві зірок.

Мета: розширити наукові уявлення про зірки , їх особливості, про те, що зірки бувають різні за кольором, розміром, віком, за яскравістю. Активізувати пізнавальні інтереси. Розвивати уяву, память, пізнавальну активність. Виховувати естетичні почуття.

     19. Ці загадкові сузіря.

Мета: розширити елементарні уявлення про сузіря, підвести до поняття „сузіря” (група зірок). Познайомити дітей із виникнення назв деяких сузірїв. Вправляти у визначенні назви сузіря за його силуетним зображенням. Розвивати уяву, фантазію. Спонукати до активності мислення. Активізувати мовлення. Виховувати інтерес до занять з астрономії, естетичні почуття.

20. Сонце та його сімя.

Мета: дати дітям поняття про Сонячну систему, її склад. Розширити знання про планети Сонячної системи (назви, „адреси”). Закріпити знання про „орбіту”. Розвивати увагу, память. Формувати природничий свтогляд. Виховувати спостережливість, допитливість.

   21. Меркурій – найближча до Сонця планета.

Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про Сонячну систему, її склад. Познайомити з найближчою до Сонця планетою (назва, розмір,  місце в Сонячній системі, особливості, зовнішній вигляд). Розвивати увагу, окомір, логічне мислення, память. Виховувати спостережливість, цікавість.

      22. Сестра Землі – планета Венера.

Мета: дати уявлення дітям про планету Венера (особливості, відмінності від інших планет, зовнішній вигляд). Вправляти у складанні цілого зображення з окремих частин. Розвивати пізнавальну активність, память, мислення, спостережливість. Виховувати допитливість, естетичні почуття.

 

 

    23. Червона планета Марс.

Мета: активізувати раніше набуті знання про вже відомі планети Сонячної системи. Формувати уявлення дітей про склад Сонячної системи, про четверту планету – Марс (назва, віддаленість від Сонця, особливості, зовнішній вигляд). Збагачувати лексику дітей. Розвивати творчу уяву, память, фантазію, дрібну моторику рук. Виховувати інтерес до занять з астрономії.

    24. Загадкова планета Юпітер.

Мета: активізувати раніше набуті знання, повторити особливості планет Сонячної системи (Венери, Марса, Меркурія). Формувати елементарні знання про планету Юпітер (назва, місце в Сонячній системі, розмір, особливості, зовнішній вигляд). Розвивати увагу, вміння робити умовисновки, порівняння. Виховувати допитливість.

    25. Сатурн та його кільця.

Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про планети Сонячної системи. Ознайомити з планетою Сатурн, з її особливостями (наявність кілець, швидке обертання, положення ніби на боці), з зовнішним виглядом. Вдосконалювати навички читання. Розвивати уяву, логічне мислення. Виховувати кмітливість, допитливість.

    26.  Уран.

Мета: закріпити знання про планети Сонячної системи. Формувати уявлення про планету Уран  (походження, назва, „адреса”, будова, зовнішній вигляд), уточнити знання дітей про розміри планет Сонячної системи. Розвивати пізнавальну активність, уяву, мислення. Виховувати допитливість, інтерес до вивчення Космосу.

    27.  Нептун – планета бурь. Плутон.

Мета: закріпити знання дітей про вже знайомі планети Сонячної системи. Познайомити з планетами  Нептун і Плутон  (походження назви, місце в Сонячній системі, розмір, зовнішній вигляд, особливості). Розвивати увагу, память, уяву, бажання пізнавати нове. Виховувати кмітливість, допитливість.

     28. Посланці далеких світів.

Мета: узагальнити й систематизувати знання дітей про Космос. Формувати уявлення про комети, метеори, метеорити, їхні особливості. Розвивати логічне та абстрактне мислення, уяву. Виховувати допитливість, бажання пізнавати нове.

29.  Як люди вивчають Космос.

Мета: розширити знання дітей про освоєння Космосу. Збагачувати активний словник дітей словами „супутник”, „космічна станція”, „космічний корабель”, „телескоп”, „космічні зонди”. Розвивати сприйняття часу та простору.  Виховувати естетичні почуття, почуття захопленості, повагу до дослідників Космосу.

    30. Космос слугує людям.

Мета: розширити знання дітей про цінність космічних досліджень і використання їх в різних сферах діяльності людини. Розвивати мовлення, мислення, уяву, фантазію. Виховувати інтерес до пізнання Всесвіту, допитливість

Категорія: Методичні матеріали | Додав: olvida
Переглядів: 6574 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 3.6/14
Всього коментарів: 4
4 uooyytww  
Разошлю Вашу рекламу на 160000 форумов 50$.Моя реклама белгород объявления
rekl248(собака) mail(тут точка) ru

3 Олена  
Дуже прошу! допоможіть мені! мені необхідно анкета для зясування умов, недоліків, труднощі, організація ,метод забезпечення, форми які використовує вихователь-методист при організації методичної роботи з формування уявлень про Всесвіт! а також консультації на рік, консультації для батьків, тематика семінарів практикумів з даної теми! Заздалегідь вдячна вам!!! дуже сподіваюсь на вашу допомогу!

2 olvida  
Люда, це наші власні наробки, ми багато працюємо з цього напрямку. Якщо є питання - завжди раді відповісти

1 Люда  
дуже цікава та корисна книга. Хто автор?

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018