Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Устраивает ли Вас новый режим работы нашего детского сада?

Всього відповідей: 42

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


П`ятниця, 27.04.2018, 08:47
Головна » Файли » Методичні матеріали

Планування експериментально-дослідної діяльності (мол.вік, жовтень)
01.05.2009, 14:37

Зразок планування

експериментально - дослідницької діяльності дошкільників в різних вікових групах

на жовтень

 

МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

1. Визначення шляхом обстеження форми, кольору, величини, запаху, смаку      різних овочів та фруктів.

    Матеріал: різноманітні овочі та фрукти. 

2. Чому восени буває грязь?

    Матеріал: пульверизатор з водою, склянка з землею.

    Хід досліду. В склянку з землею набризкати води (йде дощ). Потрогати руками         грязюку.

    Висновок. Після поєднання землі з водою утворюється грязюка, тому після     дощу на вулицях брудно.

3. Де живуть зернятка?

    Матеріал: колосся, піднос.

    Хід досліду. Показати малятам зернятка і поцікавитися, чи знають вони, де їх      домівки. Роздати колосся і на одному з них показати, де саме знаходяться        зернятка.

    Висновок. Зернятка живуть в середині колосу.

4. Що в будиночку живе?

    Матеріал: плоди (горіхи, каштани, жолуді).

    Хід досліду. Вихователь демонструє малюкам різні плоди. Пропонує потрясти      їх, послухати, чи там щось є. Потім поцікавитися, чи знають діти що в цих

    „будиночках”? На очах дітей розколює горіх (жолудь, каштан) і демонструє, що      там в середині.

5. Чому восени багато калюж?

    Матеріал: склянка з землею, склянка з водою.

    Хід досліду. Невеликими порціями наливати воду в склянку з землею.

    Висновок. Спочатку воду земля поглинає („п’є”), потім перестає, і тоді      утворюються калюжі. Восени багато калюж бо часто йдуть дощі.

6. Порівняння осінніх квітів.

    Матеріал: осінні квіти.

    Хід досліду. Запропонувати дітям порівняти квіти за кольором, запахом,      формою пелюсток, величиною. Запропонувати дітям сховати квіточку (за        бажанням) між долонями. Викласти серіаційний ряд з квіток: від найменшої до      найбільшої.

Категорія: Методичні матеріали | Додав: olvida
Переглядів: 3518 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 4.9/7
Всього коментарів: 3
3  
Всегда рада помочь

2  
это мне пригодится

1  
спасибо за инфо

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018