Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Устраивает ли Вас новый режим работы нашего детского сада?

Всього відповідей: 42

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


П`ятниця, 27.04.2018, 08:47
Головна » Файли » Методичні матеріали

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ – СЮРПРИЗУ З ЛОГІКИ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
29.04.2009, 20:47

        КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ – СЮРПРИЗУ  З ЛОГІКИ ДЛЯ ДІТЕЙ                            СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

    МЕТА: розвивати аналітичне сприймання, просторове уявлення,    короткочасну пам’ять; вчити відтворювати взаємне розташування предметів з опорою на цифри і літери; формувати кмітливість, розвивати допитливість, інтелект.

   МАТЕРІАЛ: цифри великі і маленькі, олівці прості, скринька з  пазлами, пірамідки, малюнок феєрверку, конверти з геометричними фігурами, малюнки з інопланетянами та їх планетами, картки з літерами і цифрами, тарілочка з кружечками (6 шт.) та деревцями; тарілочка з силуетами Місяця, Сонця, зірочок, хмаринок.

    ХІД  ЗАНЯТТЯ.

Вихователь: Діти, подивіться, щось у нашій групі відбувалося незвичайне, мабуть тут побували гості. Вони залишили ось це. (Демонструє іграшкове яєчко). А давайте відкриємо це чарівне яєчко і подивимося, що ж у ньому. А в ньому є картки з цифрами, які треба послідовно з’єднати. З’єднавши цифри, ви отримаєте малюнок і дізнаєтеся хто ж тут побував.

(Діти з’єднують цифри від 1 до 10 і в них отримуються зірочки).

Вихователь: Отже в групі побували гості з неба – яскраві зірочки. Вони нам принесли чарівну скриньку, яка відчиняється тільки тоді, коли ми виконаємо всі завдання. Отже час чекати сюрприз.

          Але спочатку, щоб добре ми впоралися з усіма завданнями, зробимо тренувальні вправи.

1.     ВПРАВА З ЦИФРАМИ.

( Вихователь показує 4 цифри, 2-3 сек. Діти дивляться на них, потім цифри прибирає, а діти відтворюють цифровий ряд по пам’яті.)

    2. „ФЕЄРВЕРК”.

На небі можна часто спостерігати незвичайні явища, схожі на наші феєрверки та салюти. От і зірочки залишили нам малюнок такого феєрверку і хочуть, щоб ви порахували скільки в ньому квадратів, трикутників, кружечки і зірочок. Я буду називати фігуру, ви швиденько рахуєте і піднімаєте цифри, яка відповідає цифри, яка відповідає кількості цих фігур у феєрверку.

Вихователь: Тренувальні вправи ми закінчили, підготували свій мозок до праці.

1 ЗАВДАННЯ. ГРА „СКЛАДЕМО КАРТИНКУ”.

Зірочки, діти, дуже хотіли, щоб ви із місяця, сонечка, хмаринок та зірочок виклали незвичайну картину. Для цього вони залишили картки, на яких з лівої сторони є три літери (А, О, У), а внизу цифри від 1 до 8. Слухайте уважно завдання і ви зрозумієте, де саме треба покласти предметне зображення.

1.     Сонечко покладіть напроти літери А, над цифрою, яка знаходиться між 1 і 3.

2.     Місяць покладіть напроти літери О, над цифрою, яка більше за цифру 7 на один.

3.     Зірочку покладіть напроти літери У, над цифрою, яка позначає кількість сонечок на небі.

4.     Хмаринку покладіть напроти літери О, над цифрою, яка позначає кількість пальців на одній руці.

5.     Ще одну зірочку покладіть напроти літери А, над цифрою, яка менша за цифру 7 на один.

6.     Другу хмаринку покладіть напроти літери У, над цифрою, яка позначає кількість кольорів у світлофора.

7.     І останню зірочку покладіть напроти літери У, над цифрою, яка менша за цифру 8 на один.

           Ось і отрималась у нас чудова картинка. А давайте разом з вами придумаємо їй назву. („Зоряне небо”, „Сонечко і Місяць”, „Всесвіт”)

2 ЗАВДАННЯ. ГРА „ШИФР”.

            У інопланетян немає цифр, вони ними не користуються, проте дуже полюбляють рахувати. Так ось у них всі цифри позначаються картинками. Ось сьогодні зірочки нам залишили космічні приклади. А щоб розв’язати їх  ми будемо користуватися спеціальним шифром: сонечко = 1, зірочка = 2, місяць = 3.

( Далі вихователь виставляє космічні приклади, а діти повинні викласти із цифр приклад. Знайти відповідь, користуючись шифром.

Наприклад, Сонечко + зірочка =                           1+2=3)

3 ЗАВДАННЯ. ГРА „ПОДОРОЖ ПЛАНЕТИ”.

Вихователь: Діти, а у Сонечка є сім’я? Що ж це за сім’я? Скільки всього планет у сім’ї Сонечка? Чим відрізняються? Планети від зірок? Так, планети весь час рухаються, а зірки ні. Ось і ми з вами зараз на екранах побачимо одну з планет у різних місцях.

(Діти отримують аркуші паперу поділені на 9 квадратів).

Вихователь: Зараз, ми можемо спостерігати нашу планету у 4 квадраті зоряного неба. Ось планета перемістилася праворуч на два квадрати. Потім вгору на 1 квадрат, потім ще на 1 – ліворуч, а тепер вниз на 2 квадрати. В якому квадраті зоряного неба опинилася планета? ( у 8).

4 ЗАВДАННЯ. ГРА „СКЛАДИ РАКЕТУ ЧИ МІСЯЦЕХІД”.

Вихователь: Діти, на чому вперше людина полетіла в Космос? А як називають автоматичні апарати, які досліджують Місяць?

Ті діти, у яких конверт під №1 з геометричних фігур викладатимуть  ракету, а у кого конверт під №2 – місяцехід.

(Після викладання можна запитати з яких саме геометричних фігур вони виклали предмети, якого вони кольору, скільки геометричних фігур використано.)

5 ЗАВДАННЯ. ГРА „ПОСАДИМО ДЕРЕВО”.

Вихователь: Ось послухайте маленьку історію.

                     Одного разу зібралися інопланетяни і вирішили засадити свої планети деревами. На самій більшій планеті вони посадили 6 дерев, на трохи меншій – 5 дерев, а скільки дерев вони посадили на інших планетах? У вас є шість різних кружечків. Викладіть їх від найбільшого до найменшого. Потім на найбільших покладіть 6 дерев, на трохи менший – 5, а далі подумайте і викладіть самі.

6 ЗАВДАННЯ. ГРА „ЗНАЙДИ ПЛАНЕТУ”.

Вихователь: Діти, подивіться, які цікаві і гарні малюнки принесли зірочки. На них намальовані інопланетяни та їхні планети. Але не зрозуміло, хто ж саме з якої планети? Зараз за допомогою олівця ви визначите з якої планети прилетів кожен з інопланетян.

Вихователь: Ось ми і виконали всі завдання, які принесли зірочки. Давайте відкриємо чарівну скриньку і подивимося, що в ній. А в ній ми побачимо пазли, якщо їх з’єднати разом, то можна побачити того, хто для нас це приготував. (Робота дітей з пазлами).

Вихователь: Так хто ж це? Так, це – ГНОМ  АСТРОНОМ. Подякуємо йому за цікаві ігри.

Підсумок заняття.

Категорія: Методичні матеріали | Додав: olvida
Переглядів: 6750 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.1/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018