Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Устраивает ли Вас новый режим работы нашего детского сада?

Всього відповідей: 42

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


Неділя, 21.01.2018, 08:22
Головна » Файли » Методичні матеріали

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКИ ДЛЯ ДІТЕЙ
29.04.2009, 20:44

                                               Розробила:

                                               методист  ДНЗ "Іскорка”.

                                                    Лук’янова С.В.

 

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКИ ДЛЯ ДІТЕЙ

СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

  МЕТА: створити умови для розвитку логічного мислення; вчити  аргументувати й доводити свою думку. Розвивати уяву,  сенсорні здібності (сприйняття форми, кольору, розміру). Закріпити знання цифр в межах 6. Вчити знаходити  предмет серед запропонованих, користуючись значками  властивостей, розрізняти і впорядковувати предмети за величиною. Виховувати допитливість. 

 ОБЛАДНАННЯ: кольорові кружечки, картки з цифрами від 1 до 6,    різнокольорові ниточки, малюнки до загадок, по 10 кольорових смужок однакової ширини, які відрізняються за довжиною на 1 см (від 1 до 10 см), на кожну дитину, набір іграшкових комах, макет павутиння.

 ХІД  ЗАНЯТТЯ.

Вихователь: Діти, хто це до нас завітав у гості?

Діти: Павучок.

Вихователь: Що він тут наплів?

Діти: Павутиння.

Вихователь: Хто попав у полон до павучка?

Діти: Муха, метелик, джміль, жучок.

Вихователь: А одним словом, як можна їх назвати?

Діти: Комахи.

Вихователь: Вам їх шкода? Чи не хотіли б ви визволити комах? Щоб це зробити, треба виконати цікаві завдання, які павучок приготував вам.

Завдання №1. Загадка

                      Тільки дощик прошумів

                      Над лужком, над лісом.

                      Хтось у небі рушничок

                      Вишитий повісив.           (Веселка).

Вихователь: Так, це – веселка. А скільки кольорів має веселка? (Сім). Давайте їх пригадаємо. У кожного з вас на столі лежать різнокольорові кружечки. Викладіть їх так, як розміщені кольори у веселки.

Коли діти виклали, вихователь запитує:

-         Який перший колір?

-         Який останній?

-         Який колір знаходиться між зеленим і синім?

-         На якому місті жовтий колір? Оранжевий? Фіолетовий?

-         Який колір веселки найбільше подобається вам і чому?

-         Які кольори веселки найчастіше зустрічаються восени?

Вихователь: А зараз ми з вами пограємося з кольоровими ниточками. У кожного з вас є картки з цифрами від 1 до 6. Уважно слухайте завдання:

а) покладіть блакитну ниточку до цифри, яка показує кількість сонечок на небі (1);

б) жовту ниточку до цифри, яка показує кількість їжачків на моєму малюнку (2);

в) зелену ниточку до цифри, яка означає кількість колесив в автомобілі (4);

г) коричневу – до цифри, яка менша за цифру 4 на один (3);

д) червону – до цифри, яка більша за цифру 4 на один (5);

е) фіолетову – до цифри, яка показує кількість яблучок на малюнку (6).

Вихователь: Ось і отримався у нас такий чудовий орнамент. А на що він схожий? (Відповіді дітей: на райдугу, на небо і землю, яка вкрита листочками і т. д.)

Вихователь: Молодці діти! Ось ми і виконали перше завдання павучка, і визволили з вами першу комаху – метелика. А щоб врятувати другу комаху, павучок приготував загадки, в яких ми будемо відгадувати предмети за формою, кольором і властивостями. (На дошці виставляються картинки, на яких відображено властивості предмета, який треба відгадати. Внизу – малюнки – відгадки).

         Вихователь пропонує дітям уважно розглянути значки властивостей і серед малюнків-відгадок знайти предмет, який відповідає цим властивостям.

Перша загадка – трикутник, круг зеленого кольору, їжак ( ялинка).

Друга загадка – круг, квадрат оранжевого кольору, вогонь (сонце).

Третя загадка – круг, фарби різнокольорові, жаба (мяч).

Четверта – конус, прямокутник білого кольору, сніжинка, торт (морозиво).

Вихователь: Ось ми і визволили з вами ще одну комаху – муху. А зараз послухайте казку, яку розповів мені павучок , і я гадаю, що ми допоможемо цареві звірів з цієї казки.(Вихователь розповідає казку.)

                                    Казка.

           В одному лісі жили – були звірята. Усі вони були різні: і маленькі, і великі. Одного разу лев, цар звірів, вирішив зібрати усіх мешканців лісу і визначити, хто з них якої висоти: хто найвищий, а хто найнижчий. Зібралися звірі біля лева і почали шикуватися в ряд від найнижчого до найвищого. Штовхалися, сопіли, а вишукуватися так і не змогли.

Вихователь: Ну, що, допоможемо звірятам? Добре. Тільки у вас у кожного замість звірів лежать кольорові смужки різної довжини. Вам треба їх викласти від меншої до найбільшої.

Вихователь: У мене на столі зібралися іграшкові звірі і треба їх теж пошикувати.( Викликається одна дитина і виконує це завдання).

Вихователь: Ось ми і визволили ще одну комаху – джмеля.

Ой, діти, а що це за гостя до нас завітала? Так, Мишка! А що полюбляють їсти мишки? (сир). Тільки наша мишка розгубилася і не може знайти доріжку до сиру, давайте їй допоможемо. (Кожна дитина отримує схему з лабіринтами – доріжками до сиру, знаходить вірну доріжку).

Вихователь: Ось і визволили ми з вами останню комаху – жучка, бо вірно знайшли доріжку до сиру.

          Малята, чиї завдання ви сьогодні виконували? Яке завдання вам найбільше сподобалося? Яке було важко виконувати? Кого ви сьогодні визволили? Як ви гадаєте, ми з вами зробили добру справу? Що вам допомагало правильно виконувати завдання?

Категорія: Методичні матеріали | Додав: olvida
Переглядів: 5159 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.5/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018