Меню сайту

Категорії розділу
Поради медичної сестри [0]
Матеріали для батьків [7]
Методичні матеріали [27]
Психологічна сторінка [3]
Психологія для педагогів та батьків
Поради логопеда [0]

Наше опитування
Устраивает ли Вас новый режим работы нашего детского сада?

Всього відповідей: 42

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

free counters
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


ДНЗ №8 "Іскорка" м.Каховка


Вівторок, 11.12.2018, 13:28
Головна » Файли » Методичні матеріали

Конспект інтегрованого заняття (тема "Овочі") 4-й р.ж.
29.04.2009, 20:42

КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ „ОВОЧІ”

                        ДЛЯ ДІТЕЙ  4-ГО РОКУ ЖИТТЯ

 

 МЕТА:  закріпити уявлення про основні властивості овочів (смак, форм   колір, величина); збагатити мову дітей новими словами (буряковий, оранжевий, хрумтить); формувати вміння розрізняти геометричні  фігури (круг, трикутник, прямокутник); вчити розміщати предмети  відповідно до розташування замісників; складати ціле з частин; закріпити поняття „один”, „багато”. Виховувати допитливість, інтерес до занять з математики.

МАТЕРІАЛ: гарбуз, капуста, морква, цибуля, буряк, дошка, ніж, набірне полотно, геометричні фігури, картки з цифрами від 1 до 3. Малюнки на окремих картках (сонце, дощ, грунт, людина, лійка). Аркуші картону, розділені на 4 частини на кожну дитину.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

Вихователь: До нас у гості завітав Гарбуз – хазяїн городу, та приніс нам цілий кошик овочів. Скільки гостей до нас завітало? А скільки овочів? Давайте подивимось, які овочі нам приніс Гарбуз. (Діти по черзі дістають овочі, та разом з вихователем визначають їх форму, величину). Якого кольору буряк? Червоного? А помідор? Він такого ж кольору як і буряк? (Ні, вони різного кольору. Помідор червоний. Буряк іншого кольору.)

Вихователь: Буряк бурякового кольору, а помідор червоний. Буряк бурякового кольору, він буряковий. ( Так само діти порівнюють колір моркви з кольором помідора та закріплюють нове слово (оранжевий) в індивідуальних та хорових відповідях. Потім вихователь уточнює, де саме ростуть овочі, які треба умови для їх росту). Де ростуть овочі? (овочі ростуть на городі). Що допомагало овочам рости? Що їх зігрівало? (Сонечко). Знайдіть картинку з малюнком сонечка. Яке воно?

Вихователь: А що поливало овочі? (водичка). Знайдіть картинку з малюнком дощику. А тепер давайте уявимо, як сонечко гріло овочі, а дощик їх поливав.

(Потягнути руки до сонечка, доторкнутися щічок ...) А коли дощу не було, хто поливав овочі? (люди) Чим поливали? (Лійкою). Знайдіть картинку з малюнком лійки. А в чому росли овочі? (В землі).Знайдіть картинку з малюнком землі. Скільки ж помічників допомагало овочам рости? (Багато). Давайте ще раз їх пригадаємо. (Сонце, дощ, люди, земля). Тепер давайте згадаємо, як ми допомагали садити город.

 Проводиться гра „Посадимо город”.

(Вихователь роздає дітям картки і пропонує картку із завданням – буряк замінити буряковим кружечком, моркву – оранжевим кружечком. Потім пропонує малюкам показати, як вони допомагали дорослим на городі).

 Проводиться гра „ Що робили ми не скажемо, а краще покажемо”.

Вихователь: Малята, подивіться. З нашими овочами щось трапилося. Давайте їх полікуємо. (Діти викладають овочі з 3-х частин, двоє дітей – на кубиках з 4-х частин). Давайте подивимося, що ж нам приніс Гарбуз в кошику. (Моркву, буряк, помідори, цибулю, капусту).Як усе це назвати одним словом? (овочі). Давайте дуже тихо скажемо: „Овочі”, тепер голосніше, і дуже голосно.

Вихователь: Діти, а на що  Гарбуз приніс овочі? Так, щоб ми про них більше дізналися. А ви хочете дізнатися, на що схожі овочі, коли їх розрізати навпіл? (Вихователь розрізає капусту навпіл). На що схожа половинка капусти? (На круг). Знайдіть у себе на тарілці круг, яким можна замінити капусту. (Діти вибирають самий великий круг та кладуть перед собою. Потім вихователь розрізає буряк.) На що схожа половинка буряка? (На круг). Знайдіть у себе на тарілці круг, яким можна замінити буряк. (Діти вибирають круг середнього розміру, показують і кладуть перед собою). Який він великий чи маленький? Він більший чи менший ніж цей круг? (Менший). Що замінить круг, який залишився на тарілці? (Цибулю). (Вихователь бере моркву та ріже уздовж, показує дітям). На що схожа половинка моркви? (На трикутник). Знайдіть трикутник на тарілці та покладіть поряд з кругами. Скільки кругів? Трикутників? Якою цифрою ми позначимо кількість трикутників? (Цифрою один). (Закріпити, що великий круг – це капуста, менший – буряк, маленький – цибуля, трикутник – це морква).

Вихователь: Давайте пограємо в гру „Відгадай на смак”.

(Завдання: визначити на смак овоч і показати відповідну геометричну фігуру)

Діти, що ми робили з овочами? Так, різали навпіл, куштували. А що ми можемо з них зробити? Авжеж, приготувати різні страви. Назвіть, які страви готує ваша мама. А чим корисні овочі? В них багато вітамінів? Може хтось прочитає вірша про користь овочів? (Читання віршів).

І мені , і Гарбузові сподобалось, як ви відповідали сьогодні, працювали. Гарбуз пригощає вас яблучно – морквяним соком..

                                                    Підготувала:                                                                                вихователь  Трубаєва Т.М.

                                                                     ДНЗ „Іскорка”.

Категорія: Методичні матеріали | Додав: olvida
Переглядів: 9410 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.3/13
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Автор сайту В.В.Коваленко Copyright MyCorp © 2018